Allergia tuntuu vainoavan meitä nyt koko kesän, liekö heinätkin jo ärsyttävät vai onko tuhinan syy tässä kosteanviileässä ilmassa. Ensi viikolla olisi luvassa "retki" allergiaerikoislääkärille, saa nähdä mitä siitä selviää...
Lukemisten saralla olen tainut lapsellistua (sarjakuvia! ja ns. nuorisoromaani) ja japanilaistua (Rei Shimuran lisäksi pöydälläni on kiertänyt kirjoja teestä, japanilaisesta puutarhasta ja mangasta). Shimura-pläjäyksen jälkeen voisin kuvitella lukevani jotain romanttista tai ylipäänsä jotain muuta kuin murhiksia, ne alkavat jo ällöttää. Pilatesta pitäisi harjoittaa useamminkin, tehoaa tosi hyvin hartia ja selkäjähmeyksiini. Toinen kesäinen tehokeino selkään on kylmässä järvessä uiminen. Kylmähän siellä nimittäin nyt on. Avantoon en ole vielä uskaltanut.

Ompeluskasa on kasvanut jo yhden vaatekaapin hyllyn kokoiseksi, hmmm.. ehkä tänään kaivan saumurin esiin. Ensin on kuitenkin tarkistamassa unikot. Yksi teki minulle kepposen ja tälläytyi näin hennon väriseen mekkoon!



Kommentit